torstai 24. heinäkuuta 2014

some gifts

tämä postaus koostuu mun synttäri- ja rippilahjoista, mökkipostauksen sijaan, sillä tarvitsen vielä kuvia mimmin kamerasta. 
IMG_3748 IMG_3746 IMG_3749 IMG_3752 IMG_3753 IMG_3756 IMG_3757 IMG_3758 IMG_3759 IMG_3763 IMG_3745 näiden lahjojen lisäksi sain paljon rahaa. tuo ipad ei varsinaisesti lahja ollut, vaan ostin sen rippirahoilla, tosin iskä oli ostanut sen tarjouksesta jo oottamaan mun rippipäivää, että saan maksettua sen sille takasin. oon myös todennut mun uuden 50mm objektiivin hyväksi. sillä otettuja kuvia löytyy edellisestä postauksesta ja myös nämä kaikki paitsi objektiivi kuva on otettu sillä. millasia rippilahjoja te ootte saanu tai haluisitteko jotain näistä itellenne ? :)

4 kommenttia:

  1. miten oot saanut noin "paljon" lukijoita?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ihan sillä että lukijat on löytänyt mielestään kivan blogin ja liittyneet :) !

      Poista
  2. mulla on samanlainen rippiristi kun sulla :--)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo, oon bongannut tän parilta mun kaveriltakin :)

      Poista

Pidäthän kommenttisi asiallisena, ruudun takana on myöskin ihminen.