perjantai 12. joulukuuta 2014

random snapshots

IMG_7630 IMG_7629 IMG_7631 IMG_7635 mä en ole oikeasti tehnyt tällä viikolla yhtään mitään, paitsi lukenut kokeisiin ja ollut koulussa. en oikein ehdi ottaa edes kuvia, sillä luonnonvalo on kadonnut melkein heti, kun pääsen koulusta. 

saatiin tänään parit kokeet takaisin ja olin tosi yllättynyt tuosta äidinkielen kokeesta, josta tuli 10+! toinen koe, mikä saatiin oli enkun sanis ja siihenkin oon tyytyväinen. eilen oli matikan koe, joka tosin meni ihan penkin alle ja tänään kemia, joka meni ihan hyvin. miten teidän kokeet on menneet?

toivottavasti viikonlopun aikana saisin otettua jonkin sortin kuvamateriaalia tännekkin asti, joten see you!

4 kommenttia:

  1. haha niin mun elämää tällähetkellä ! kouluu & koulun jälkeen teen töitä koulun eteen...
    tosi kivoi kuvii nää kyl silti, vaikka onki tämmösii randomei :')

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. arvelinkin, että tuskin oon ainut! kiitos sulle :)

      Poista
  2. Kivoja kuvia! Pakko muuten hehkuttaa, et sulla on ihana ulkoasu täällä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi kiitos nena :) pakko muuten sanoa, että sulla on upea nimi:0

      Poista

Pidäthän kommenttisi asiallisena, ruudun takana on myöskin ihminen.