sunnuntai 14. kesäkuuta 2015

WHAT MAKES ME HAPPY?

Pitkästä aikaa olisi vuorossa tämän hetkisiä ilonaiheita, joten eiköhän mennä itse asiaan viime kesäisten kuvien kera. 
021 Uusi opiskelupaikka - Torstaina tulivat vihdoin yhteyshaun tulokset, ja mun seuraava kouluni onkin Nurmon lukio!
Parempi kuntoiset hiukset - Maanantaina mulla oli aika parturiin ja multa leikattiin reilusti kuivia latvoja pois. Nyt mun hiukset tuntuvat paksummilta, hyväkuntoisilta ja näitä on helpompi käsitellä. 
IMG_4256 Kesämatkustelut - Parin viikon päästä oon lähdössä Tampereelle ja myöhemmin junalla Helsinkiin. 
Netflix - Vihdoin mullakin on Netflix! Tai ainakin tämän kesäkuun. Helppoa katsella erilaisia sarjoja ja elokuvia. Jos jollain on pulaa sarjoista mitä katsoa, niin voin suositella kyllä Vampyyrin päiväkirjoja ja Orphan Blackia. 
IMG_4110 Viikonloppuna olevat juhlat - Nyt viikonloppuna on/oli edessä valmistujaiset ja rippijuhlat. Mun mielestä on niin kiva pukea taas mekko päälle ja varsinkin, kun kyseessä on mun gaalamekko. 
Kesäloma - Itse kesäloma tuo kyllä paljon iloa ihmisiin. Saa rentoutua rauhassa yli kaksi kuukautta ja tehdä mitä huvittaa. 
IMG_4564 Huoneen uusi järjestys - Viime viikolla vaihdoin huoneeni järjestyksen ja nyt huoneessani on paljon mukavampi olla ja osa tavaroista kivemmilla paikoilla.

Millaisia ilonaiheita teiltä löytyy? Kommentoikaahan niitä kommenttiboksiin, sillä olisin kiinnostunut löytyykö sulta kenties samoja vai erilaisia. 

2 kommenttia:

Pidäthän kommenttisi asiallisena, ruudun takana on myöskin ihminen.