lauantai 1. elokuuta 2015

KESÄSUOSIKKEJA

IMG_4111 Heinäkuussa löysin tälläiset kumiset pienet ponnarit, jotka on osoittautunut hyväksi esimerkiksi lettien kanssa, tai kun pitää saada vain pieni osa hiuksia kiinni. Nämä kuuluvat ehdottomasti tämän kesän suosikkeihin!  Onko teillä mitään kokemusta näistä?
IMG_2530 Raidat ovat kyllä olleet yksi tämän kesän hitti! Multakin löytyy melkein aina jonkinlaista raitaa päältä ja ne ovat vain niin kivoja! Kaupoissa kierrellessä katse osuu aina vain johonkin kivaan raitapaitaan tai muuhun raitaiseen. 
IMG_4108 Mun huoneeseen hommattiin tälläinen naulakko tuossa noin viikko sitten ja kyllä on ollut helppo ripustaa vain takit ja laukut siihen roukkumaan. 
IMG_4116 Kesäkuun ja Heinäkuun mulla on ollut Netflix ja se on ollut kovassa käytössä aamuisin ja iltaisin. Tällä hetkellä siellä on menossa sarja nimeltä Weeds. 
IMG_2877 Myös mäkin oon alkanut käyttää tätä Garnierin Micella Cleansing Wateria ja oon todennut toimivaksi. Tällä lähtee helposti ripsiväritkin pois, eivätkä ne vain valu pitkin poskia. 

Löytyykö teiltä kenties samoja suosikkeja? Pistäkäähän kommentteihin mitä suosikeita teiltä löytyy.

2 kommenttia:

  1. Tosi kiva postaus! Pitäis itsekin koittaa tota meikinpuhdistus vettä, saako sillä vedenkestävänki ripsarin pois?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Maiju! Mä en itseasiassa tiedä, koska en itse käytä itse vedenkestävää, mutta mitä oon lukenut niin riippuu paljon ripsarista :)

      Poista

Pidäthän kommenttisi asiallisena, ruudun takana on myöskin ihminen.