lauantai 11. toukokuuta 2013

LeviDay 3

Moi !

Sori ku on vähä kestäny näide levidayden kans, mut ei voi mitää.
Ja tossa reunassahan on tosiaan toi kysely, nii saa äänestää, mut jostain syystä se ei tallenna niitä ääniä kauaks aikaa, et yritän usein kattellla mut mun laskujen mukaa ne äänet menee ny näin:

Kuulumisia videolla : 1
Joku erikoinen video :1
Lauluvideo jonku kans : 1
Myday kuvina : 3
Kyselypostaus: 1
Lempivaatepostaus : 1

Mutta joo, en sitte tiiä kuinka noi teillä näkyy mut mä oon ite laskujeni mukaa laskenu et olis tollaset äänet.

Mut asiaan, eli LeviDay 3

Kolmantena päivänä me oltii ylläksellä käymäs, käytiin Jounin kaupas ja viereses jossai Jounin kauppakeskukses, sit me käytiin rinteillä ja kuvailtii kans, mut en laita hirveesti kuvia, ku laatu vesisateen takia niin surkee. Ekat porokuvatki saatiin Ylläkseltä ja levillä niitä ei vissiin näkyny ollenkaa.







Sitte Ylläkseltä tulles käytiin kittiläs s-marketis ja sit tultii syömää pizzaa scan burgerii. Sen jälkee mentii mökille, mä ja mimmi kattottii leffa ja datailtii. Sit viel lähettii joskus viiden mais ostaa kortteja ja tuliaisia siitä kylältä. 





1 kommentti:

  1. Mun ääni ei tallentunu, mut kannatan lauluvideoo jonku kans

    VastaaPoista

Pidäthän kommenttisi asiallisena, ruudun takana on myöskin ihminen.