sunnuntai 11. elokuuta 2013

take a picture kuvat - vol.1

heips ! 
totesin aamupäivällä kun huomasin saaneeni yhden kommentin take a picture postaukseen että oon unohtanu kuvata näitä kuvia ! noh, päätin sitten räpsiä ekat kuvat tähän vol.1.

tänne saa laittaa kuvaehdotuksia lisää ! 








oon suunnitellu teille pariakin videota, saa nähdä koska saan kuvattua, mutta koulusta on lähiaikoina tulossa jonkinlainen höpöttelyvideo ainakin ! 
sadanlukijan spessukin on tulossa, kunhan ehin tehä sen.

sori vikan kuvan laatu... ei olis näköjää saanu rajata.

2 kommenttia:

  1. Itse käytän kans tuota matte mousse meikkivoidetta, oon käyttäny jo ainakin 7 vuotta! :D Ei oo ollu tarvetta käyttää muita, kun oon niin tykänny siitä :) Kiva muutenkin tää postaus :)

    ♥: http://my--lullaby.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :D kiva, mäki oon sitä siitä asti ku rupesin meikkaamaan kunnolla :D

      Poista

Pidäthän kommenttisi asiallisena, ruudun takana on myöskin ihminen.