keskiviikko 13. marraskuuta 2013

mamma betalar

heips kaikki!
nyt on taas aikaa kirjotella.
kävin viikonloppuna kirpparilla ja suurmarkkinoilla ja tänään kapessa vähän ostoksilla, 
ja jotain tottakai jäi käteenkin.

saappaat -  sirkan kenkä 59e


paita - h&m 17.95

paidan etuosankuvio 
farkut - kirppari (ginatricot) 3e

neule - h&m 14.95

puuteri h&m 4.95

sukat - h&m 9.95


suurmarkkinoilta ostin myös obeyn topin kympillä, mutta unohdin kuvata sen.

 onko täälä muita, kun joitan mun kavereita jotka väittää et h&m:n meikit on huonoja ? 
no, mulla ainakin tuo on ainut puuteri joka pysyy hyvin ! 



4 kommenttia:

  1. Heeij :) määkin olin suurmarkkinoilla :) mun mielestä H&M meikit on hyviä !!! ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mooi :) löytykös mitää ?:) ja mä en oo testannu ku puuteria, mut mä ainaki tykkään!

      Poista
  2. Aivan ihanat saappaat! <3 Ja tuo eka hooämmän paita on ihan syötävän söpö :>

    VastaaPoista

Pidäthän kommenttisi asiallisena, ruudun takana on myöskin ihminen.