keskiviikko 2. huhtikuuta 2014

maaliskuun suosikit!

nyt olis sitten maaliskuun suosikkien aika! näidenkin kanssa meinas käydä hassusti, mut onneks mimmi pelasti! tästä saat lukea lisää postauksen lopusta.
073
oon tykänny pitää hiuksia täs kuus kii enemmän, kuin yleensä, joten sekin kuuluu suosikkeihin tässä kuussa.
IMG_1074
lenkkeily on kans uusien lenkkarien myötä noussut mun suosioon! kuulokkeet korville ja ah perfekto!
IMG_1080 mun huulirasvaholistius on mennyttä, sillä mun huulet on ns. allergisia sille nykyään, joten jouduin vaihtaa vaseliiniin ja tää on kyllä mun mielestä hyvää!
IMG_1082 nää kaulakorutkin on aika tiuhaan mun kaulassa näkynyt ja näihinkin oon rakastunut! tosi kiva lisä eri asuihin ja sopiikin moniin! 
puheli oon myös ihan in love musiikin kuunteluun kuulokkeilla puhelimesta. en tiiä, mikä siinä vetää puoleensa, mutta nykyään paljon kivempaa, kuin kaiuttimista kuuntelu!

löytykös teiltä samoja suosikkeja?

mun blogi voi tässä hetken elää pari viikkoa vähän hiljaisemmin, sillä tuli pieni ongelma. oikeastaan aika suurikin. mun kamerasta  nimittäin hajos eilen virtapiirit (olikohan se se sana). kuvasin siis ihan normaalisti näitä suosikkeja ja yks kuva ei onnistunut, joten olin menos ottamaan uutta kuvaa ja tätä ennen olin laittanu ne kuvat koneelle ja ollut n. 10min poissa. ja kappas, ei käynnistynyt enää. foto-formassa sanottiin että virtapiirien korjaus maksaa enemmän, kuin uus kamera. joten uus kamera siis pitäis hommata, ja sen takia mimmi pelasti mut ton viimesen kuvan suhteen. olisko teillä suosituksia jostain canonin järkkäreistä ? 

2 kommenttia:

Pidäthän kommenttisi asiallisena, ruudun takana on myöskin ihminen.