sunnuntai 18. tammikuuta 2015

saturdays outfit

IMG_8674 IMG_8670 IMG_8662 IMG_8659 IMG_8641
tälläisellä asulla pyörin lauantain, kun olin mimmillä hänen kanssaan. katselimme pari jaksoa pretty little liarsia, minä tosin uudestaan niitä jaksoja, sillä menen jo jenkkien ajassa, kävimme kuvailemassa ja kunhan chillailimme. mun asu koostui vero modan kauluspaidasta, bikbokin collegepaidasta, ginatricotin farkuista & palladiumeista.  koruina toimi taas kerran tommy hilfigerin kello ja kalevalan sydänsormus. mitäs tykkäätte tästä asusta?

6 kommenttia:

  1. Pilkunviilaajana ku miut tunnetaan niin iski silmään, että kaikki isot alkukirjaimet puuttu.
    Muuten kirjoituksesi on sujuvaa ja selkeää!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha joo, ne puuttuu ihan tarkoituksella, sillä mun tekstistä ei tule mun näköistä, jos käytän isoja kirjaimia :/

      Poista
  2. Ootpa kaunis ♥ Kiva banneri & ulkoasu muutenkin, kuvat myös ihanan laadukkaita :)

    VastaaPoista

Pidäthän kommenttisi asiallisena, ruudun takana on myöskin ihminen.