sunnuntai 22. helmikuuta 2015

VASTAUKSIA KYSYMYKSIINNE

Tässä tulisi vastauksia teidän kysymyksiinne, joita ei kovinkaan paljon tullut, mutta tässäpä niihin edes. Jos teillä on vielä jotain kysyttävää, niin kommentteihin vaan, niin vastaan siellä!

Onko sulla unelmia? Mitä?
Multa löytyy paljon unelmia, osaa en halua sanoa, mutta ainakin ne, että pääsisin teatterikorkeakouluun ja saisin rakastavan miehen ja perheen.

Onko sulla lemmikkejä/haluaisitko omistaa? Mitä?
- Mulla ei ole lemmikkejä, mutta koira tai kissa olisi kiva.

Minne matkustaisit jos saisit nyt heti?
Nyt ois kiva lähteä New Yorkiin shoppailemaan ja näkemään kaveriani.

Mihin aiot mennä peruskoulun jälkeen?
- Nurmon lukio mulla on ykkösenä ja tokana Seinäjoen lukio. 

Millaista keskiarvoa tavoittelet?
- Ainahan sellainen ysin keskiarvo kiva olisi, mutta mulle riittää kunhan se on yli 8.5.

Ranta- vai kaupunkiloma?
- Mulle kelpaisi molemmat, mutta ehkä kaupunkiloma tällä hetkellä!
IMG_8946

Meri vai järvi?
Meri, koska se näyttää paljon kivemmalta kuin järvi ja siitä saa kivoja kuvia. 

Mikä on Lempivärisi?
Valkoinen, ihanan yksinkertainen ja tykkään!

Suosikkibiisejäsi?
Tällä hetkellä Bingo Players - Nothing to say, Sanni - 2080-luvulla ja Nicotine - Panic! At The Disco.

Mitä teet silloin, kun tuntuu että maailma kaatuu päälle?
Kuuntelen surullista musiikkia ja puhun kavereille whatsapissa. 

Mikä on sun lempivuodenaika?
Kesä ehdottomasti! Lämmin ja kesällä on aina kesäloma ;)

Säästätkö johonkin tällä hetkellä? Mihin?
Mulla ei itseasiassa tällä hetkellä taida olla säästökohdetta, viimeisin säästökohde oli mun Niken kengät. 

Lempiruokasi?
Mulla ei ole lempiruokaa. 

Lempivaatteesi?
Luulenpa, että lempivaatteeni on eräät siniset H&M:n farkut, jotka näkyvätkin alemmassa kuvassa.
PicMonkey Collage

Mistä syystä aloitit bloggaamisen?
Aloitin bloggaamisen, kun ensimmäisen seuraamani blogin myötä löysin bloggerin. Olen pienestä asti halunnut oman nettisivun ja siitä se idea sitten lähti. 

Oletko aina ollut blondi?
Olen, oikealta hiusväriltäni olen kesäisin yhtä blondi kuin nyt. Talvisin hiukseni vaan tummenevat tosi paljon ja siksi aloin värjätä kaksi vuotta sitten hiuksiani. 

Lempikauppasi?
Oletan, että tässä tarkoitetaan vaatekauppaa, niin sanoisin ehkä että BikBok, Ginatricot ja H&M

Paljonko sinulla menee rahaa kuukaudessa ja mihin?
Mun rahan käyttö riippuu paljon siitä käynkö jossain shoppailemassa, mutta sanotaanko että 20-170€, mutta harvemmin se 170€. Rahaa kuluu ruokaan, vaatteisiin ja kosmetiikkaan. 

Miksikä haluat isona?
Haluan töihin media-alalle tai luovalle alalle. Näyttelijä kiinnostaisi eniten. 

Kuka on paras ystäväsi? Miksi?
Mulla on kaksi parasta ystävää, Mimmi ja Vilhelmiina. Pystyn kertoa heille kaiken ja muutenkin he ovat ihania tyttöjä.

IMG_8603

Millaiset ovat unelmahiuksesi?
- Mun unelmahiukset olisi blondit, pitkät ja paksut! Salaa haaveilen kirkkaanpunaisista hiuksista vieläkin. 

Miten kuvailisit tyyliäsi?
Mun tyyli on aika vaihteleva, rakastan pukeutua kerroksittain, mutta en omista paljoa vaatteita, joita voisi niin yhdistellä ja pukea. Rakastan myös pitkiä neuletakkeja!

Jos saisit olla päivän kuka/mikä vaan, kuka/mikä olisit?
Mua kiinnostaisi eniten olla jokin pieni hyönteinen, sillä voisin seurata niin ihmisten elämää, eikä mua kiinnostaisi olla mikään julkkis.

Jos saisit käyttää loppuelämäsi vain yhtä meikkiä mikä se olisi?
Pärjäisin helposti ilman ripsiväriä, mutta musta tuntuu, että eniten se tekee mun meikkiin. 
IMG_8624

2 kommenttia:

  1. Sulla on upeet farkut tässä postauksessa päällä, pukee sua! :-) Muutenkin todella kivasti toteutettu postaus, wau :)

    Ihanaa sunnuntaita :-) <3
    http://emmppu.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi kiitos emilia! noi farkut on kyllä ihan mahtavat päällä!
      ihanaa sunnuntaita sullekkin :)

      Poista

Pidäthän kommenttisi asiallisena, ruudun takana on myöskin ihminen.