sunnuntai 29. maaliskuuta 2015

MITÄ MULLE KUULUU?

IMG_0105 Mikäli luit otsikon, niin täytyyhän siihen kysymykseen vastatakkin, elikkä mulle kuuluu hyvää! Oon lähestulkoon koko tän viikon vaan laiskotellut, tekemättä mitään. Olinhan mä torstaina kaupungilla, mutta lähinnä se siihen jääkin. 
IMG_0241 Keskiviikkona katsoin Pretty Little Liarsien vitoskauden viimeisen jakson ja mun mielestä se oli hyvä! Seuraako kukaan muu Pll:ää jenkkien ajassa? Nyt sitten odotellaan kesään kutoskauden alkua. IMG_0238
Tällaiset kuoret mulle saapui postista torstaina, kun vihdoinkin päätin tilata kuoret. Mun puhelinhan käväisi huollossa kaksi kertaa kolmen viikon sisään, niin ehkä se pysyisi ehjänä paremmin..
IMG_0240 Nyt alkavalla viikolla mulla olisikin tiedossa Ruotsin ja Englannin kokeet, kunnes alkaa lyhyt pääsiäisloma ja lähdenkin käymään Tampereella! Onko teillä millaisia suunnitelmia pääsiäislomaksi?

2 kommenttia:

  1. Sinut on haastettu!
    Tarkemmat ohjeet löytyy mun blogista :)
    http://eveliinasalminen.blogspot.fi/2015/03/the-liebster-award.html

    VastaaPoista

Pidäthän kommenttisi asiallisena, ruudun takana on myöskin ihminen.