maanantai 6. heinäkuuta 2015

WEEK 25, 26 & 27

PicMonkey Collagep 1. Jokin päivä hiukan väsytti ja olin menossa nukkumaan. 2. Ostamassa kaverin kanssa lukiokirjoja Suomalaisesta. 3&4. Helsingissä jäätelöllä ja ruualla Rossossa.
PicMonkey Collagejh 1. Mulle Tampereelta lähti mukaan todella paljon koulukirjoja. 2. Aamuisella pikashoppailukierroksella Ideaparkissa. 3. Helsingissä käydessä käytiin myös äitin kanssa pyörähtämässä Tuomiokirkolla. 4. Monkin sovituskopissa oli paljon raitaa ja peiliä, kun kokeilin hametta ja mulla itsellä oli päällä raitapaita. 
PicMonkey Collagej 1. Katselin yksi päivä Katsomosta Ncis New Orleansia. 2. Juhannuksena matkalla mummolaan. 3. Mimmin kanssa meillä 4. Ikeasta mukaan tarttunutta.
PicMonkey Collagehelski 1. Helsinki on mun mielestä ihana kaupunki ja aina, kun oon siellä niin nautin! 2. Kohti juna-asemaa ja kotiin päin. 3&4. Junaan ostetut eväät. Ai että, tuo Stockmannin ruisleipä oli hyvää! 
PicMonkey Collage76 1. Ensimmäisiä lämpöisiä kelejä ja ensimmäinen shortsisää! 2. Aamusella matkalla Tampereelle. 3. Yllätysyllätys, sateinen päivä.
PicMonkey Collage 1. Junassa matkalla Helsinkiin. 2. Selfietä 3. Jos mun jotain biisiä pitää suositella, niin tätä! Next to me - Otto Knows 4. Karkkiostoksia.
78979 1. Vieläkin yksi Helsingin kuva, kun siellä sattui olemaan mielenosoitus ja koko Mannerheimin tie oli ihan jumissa. 2. Kahvihetkeä matkalla Tampereelta kotiin. 3. Äitin leipomaa raparperipiirakkaa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Pidäthän kommenttisi asiallisena, ruudun takana on myöskin ihminen.