perjantai 7. kesäkuuta 2013

Pictures :)

Heii !

Oon nyt kipeenä, taisiis ennoo enää, mut en viitti lähtee viel mihinkää nii aattelin kirjotella blogii jotai:>

Kiitos näin alkuun kahdesta uudesta lukijasta ;> Tää vähä erilainen postaus vois vaikka tulla kiitoksena siitä.

Mut joo, jotain kuulumisia sitten. Oon ny ennenku tulin kipeeks ollu kavereiden kans ja tutustuttii päättäreinä vähä -97. Oon ollu pihalla tosi paljo ja ruskettunu ja palanukki monta kertaa, jo ennen lomaaki. Sitte ti-ke yönä tulin kipeeks, ai että, mäki tykkään, lomalla kipee <3 Muhun iski oksennustauti ja kuume ja yskin pian vatsalihaksetki pihalle. Kuume korkeimmillaa 39.1, tai ainaki sillonku oon mitannu:D Pysykää te muut sitte terveinä !

Aattelin nyt sitte laittaa vähän vanhoja ja uusia kuvia tähä, vaikka turhiakin välii, mut jotakin kuiteski.

Leviltä:





Mä ja kata :
 Luomu ja kiharat hiukset...ois viel kiharemmat ellei pipoa :D
 Tylsyys teettää taiteellisuutta
 Viime kesänen kuva musta...  muita en kehannu laittaa.. xd
 Ja sit vähä tuoreempia kuvia:)



HUOMIO !! EHDOTELKAA KOMMENTTEIHIN AIHEITA
MISTÄ VOISIN OTTAA KUVIA, SAA OLLA JOTAIN IHAN TURHIAKIN,
NIIN LAITAN SITTEN TÄNNE ;) SIINÄ TAAS JOTAIN ERIKOISTA ;) 
MISTÄ HALUATTE MINUN OTTAVAN KUVAN ?
KOMMENTOIKAA ! 
JA EHDOTTAKAA JOTAIN ERIKOISPOSTAUKSIA SAMALLA :) !

HYVÄÄ KESÄÄ !

10 kommenttia:

  1. Niin vaikee valita noista postausehdotuksista, mutta pitäiskö mun mennä massan mukana ja äänestää sit lauluvideoo x) Muistan kun laulettiin silloin (tai yritettiin) eikä siit tullu oikeen mitään XDD Ni olis kiva nähdä sun laulavan, kun siitä mein laulamisest ei tullu oikee mitää xd Taidat arvatakin kuka täällä kirjoittelee? ;3 xxx arvaat varmaan kuka;D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä en oikeesti tiiä ny kyl kuka oot :'D Haluukko valasta mua :>

      Poista
  2. Joo, tulin tänne vierailevaks lukijaks :DD Mut lauluvideo ois mustaki kiva nähä ;)

    VastaaPoista
  3. Höh, sä et muista mua! :c Noh, onhan tuosta jo varmaan likemmäs 5(??) vuotta aikaa :) Ja enpäs valasekaan nyt sua, saattaa olla et nähdään kesällä piiiitkästä aikaa! <3 :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mieles yks ihmine mut emmä mitää laulujuttua muista :o jonku tanssijutun kyllä:'D

      Poista
    2. Okei, kysyin siltä ihmiseltä, mut sä et oo sekää ? :D kerro vaikka fbs jossoot mun kaveri siel et kuka oot :o ei tuu mielee ketää:oo

      Poista
  4. tää on jotenki erilainen blogi, mutta silti tosi kiva! :-)

    VastaaPoista
  5. koska teet äänestyksen voittaneen postauksen?

    VastaaPoista
  6. awww, en tienny et oot katan kaveri :3 ♥

    VastaaPoista

Pidäthän kommenttisi asiallisena, ruudun takana on myöskin ihminen.