perjantai 4. heinäkuuta 2014

3rd and 4th of july

003 2014-07-04 007 014 017 019 020 021 023 miten voikaan koukuttua niin pahasti sarjaan nimeltä pretty little liars ? kun monet katto sitä talvella, niin aattelin ettei mua kiinnosta. no nyt kesällä katsoin ekan jakson ja arvatkaa mitä? oon koukussa. en kai oo ainut kuka on koukuttunut pll:ään?
eilen katsoin koko päivän sitä sarjaa ja tänään oon chillaillu vieraiden kanssa terassilla ja käynyt hakemassa riparille tavaraa. jo kuuden päivän päästä mä lähden riparille. justiinhan siihen oli ne 100 päivää. 

JOS ET OLE VIELÄ LINKANNUT BLOGIASI ALLA OLEVAAN POSTAUKSEEN, TEE SE NYT ! 

4 kommenttia:

  1. Kiva postaus. Ite en oo ko. ohjelmaa kattonut mut varmaan kiva se on! :)
    viivisti.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitoksia :) ! mä suosittelen kattomaan, mikäli kaipaa jotain tekemistä.. mutta vaarana on se ettei osaa lopettaa!

      Poista
  2. Haha sama täällä! Ajattelin aina kun mun kaveri hehkutti pll:ää, että se on surkea sarja, mutta kappas kun aloin itse kattomaan sitä tylsänä välituntina koulussa, jäin heti koukkuuun! Katoin 2viikon sisällä kaikki jaksot ykkös ja neloskauden välillä, nyt joudun netistä latailemaan vitoskauden jaksoja :D
    ps. Ihana blogi sulla ja sun teksti on mukavaa luettavaa :)
    wondereverythin.blogspot.fi

    VastaaPoista

Pidäthän kommenttisi asiallisena, ruudun takana on myöskin ihminen.