tiistai 25. elokuuta 2015

MUN HIUKSET

Ihana Annika heitti mua kerrankin vähän erilaisella haasteella ja tällä kertaa olisikin vuorossa All about my hair -haaste niiden tuttujen 11 asiaa/liebstereiden sijaan. 
IMG_3938 1. Milloin muutit hiusmalliasi ensimmäisen kerran?
- Mulla ei ole tästä tarkkaa muistikuvaa, mutta muistaakseni hiukan ennen eskaria leikkasin mun puoliselkään asti olevat hiukseni polkkatukaksi, jonka niin kovasti silloin halusin. 

2. Milloin värjäsit tai raidoitit hiuksiasi ensimmäisen kerran?
- Mulla oli jo pienenä pinkkejä raitoja jonkinlaisella hiussprayllä hiuksissa, mutta varsinaisesti värjäsin hiukseni ensimmäisen kerran 7lk:n tammikuussa aurinkovärjäyksellä, joka vaalensi n. 2 astetta mun hiuksia, mutta ei näkynyt juuri missään, joten maalis-huhtikuussa ostin kaupasta värin ja värjäsin vaaleammaksi.

3. Hiustuote, jota ilman et voisi elää?
- Ilman tuotteita pärjäisin helposti, mutta suoristusrauta olisi aika tärkeä, mikäli sen tuotteeksi voisi laskea. Totta kai tähän pitäisi vastata myös shampoo ja hoitoaine.

4. Hiustuote, jonka ostoa kadut? 
- Kutosluokan talvella mun hiukset tummenivat niin paljon, että ostin silvemistin, joka kyllä haisi pahalle ja kaiken lisäksi ei edes tehonnut.
IMG_4616 5. Millaiseksi haluaisit värjätä hiuksesi? 
- Olisi niin kiva kokeilla värjätä hiukset hetkellisesti hattaran vaaleanpunaisiksi, mutta nyt tällä hetkellä pysyn ihan blondeissa. 

6. Minkä hiustenhoitotuotteen haluaisit hankkia? 
- Ei nyt välttämättä tuote, mutta erilainen kiharrin, kuin puikkokiharrin voisi olla kiva. 

7. Hiustuote, joka ei toiminut hiuksillesi?
- Mainittakoon nyt uudelleen se silvermist, josta kerroinkin jo aikaisemmin. 

8. Mitä mieltä olet hiustenpidennyksistä?
- Mun mielestäni hiustenpidennykset ovat tosi kivat, mikäli eivät erotu omien hiuksien joukosta ja ovat oikean väriset. Voisin kotiuttaa vaikka itsellenikin, ellei mulla olisi näin ohuet hiukset, joista ne näkyisivät heti. 

9. Hiustenhoitosääntö jota harvoin noudatat?
- Tätä sääntöä en noudata oikeastaan ikinä, älä harjaa hiuksiasi märkänä. Hiukset kyllä taipuvat siinä sen verran paljon, että katkeavatkin kyllä helpommin. 

10. Käytätkö vitamiineja hiustesi kunnon parantamiseksi?
- En käytä, mutta olisi kyllä kiinnostavaa kokeilla toimivatko ne oikeasti. 
IMG_1120 11. Kuka on hiusidolisi?
- En ole koskaan miettinyt kuka olisi mun hiusidoli, mutta mainittakoon vaikka Shay Mitchell, joka omistaa aivan järjettömän upeat hiukset.'

Tällä kertaa tämä haaste lähteekin Mimmille, MaijulleSaijalle, Anniinalle ja Sonjalle.

6 kommenttia:

  1. Tosi kiva ja erilainen haaste mitä yleensä näkee blogeissa :)! Sun hiukset on kyllä niin upeet.. ♥

    VastaaPoista
  2. Oli kyllä kiva postaus! :) Sun hiukset on kyllä niin upeat ja väri on myös kaunis! Vaaleita hiuksia kun on niin monenlaista, mutta sun hiukset on kyllä tosi luonnollisen näköiset :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hih, kiitos, aina on ihana kuulla, että värjätyt hiukset näyttävät luonnolliselta. <3

      Poista
  3. Näitä vastauksia oli tosi kiva lukea! :)
    Ja sun hiukset on kyllä mielettömän upeat!!

    VastaaPoista

Pidäthän kommenttisi asiallisena, ruudun takana on myöskin ihminen.