sunnuntai 9. elokuuta 2015

SHORTSIKELIT ELOKUUSSA

IMG_4523 IMG_4522 Tähdellä merkityt valokuvat67 IMG_4573 Tähdellä merkityt valokuvat68 IMG_4529 T-PAITA H&M | SHORTSIT GINATRICOT | KENGÄT NIKE JANOSKI | KELLO HILFIGER | SORMUS KALEVALA 

Maanantaina oltiin taas kuvaamassa asukuvia Mimmin kanssa ja koko päivästä näetkin videon tästä. Kuvaamista haittasi hiukan tuuli, mutta kyllä ainakin osa kuvista näytti onnistuvan. Nämä ovatkin ensimmäiset asukuvat tänä kesänä shortseilla ja ne shortsitkin pääsivät jalkaan vasta neljännen kerran koko kesänä. Ensi viikon keskiviikkona mulla alkaakin lukio ja siitä tulette luultavasti kuulemaan pian lisää. Koska teillä alkaa koulu vai onko se alkanut jo?

10 kommenttia:

  1. Täällä päin koulu alkaa jo maanantaina 😊

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voih, onneksi mulla on vielä kaksi päivää :D

      Poista
  2. Mulla alkaa koulu vasta viikon päästä maanantaina - kiva päästä nauttimaan näistä kesäkeleistä vielä ilman koulua. Sitten saakin vaihtaa auringon paahtamisen koulupaahtamiseen x_x Lukion tokan rääkkiä odotellessa. :D Ihania kuvia ja ihana, kun on niin aitoa naurua ja iloa sun kasvoilla <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi alkaispa täälläkin, mulla alkaa vasta ensimmäinen rääkki :'D Noh, ehkä mä selviän. Kiitos sulle Veera ❤️

      Poista
  3. Bongasin sun blogin Oonan ja Idan Glitter-postauksesta ja tykkäsin niin paljon, et klikkasin itseni lukijaksi. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi ihanaa! ❤️ Multakin tulee lähipäivinä siitä postausta, kun saan itselleni aikaa kirjoittaa. Tervetuloa lukemaan mun blogia! :)

      Poista
  4. Aivan ihania kuvia ! :)

    http://lifestylefortomorrow.blogspot.fi/?m=1

    VastaaPoista

Pidäthän kommenttisi asiallisena, ruudun takana on myöskin ihminen.