lauantai 4. elokuuta 2012

kaveripostauus!

juu, eli päätin tehä nyt kaveripostauksen, ku on tyylsää:D

tähän ei todellakaan tuu kaikkia kavereita, mut osa(:

 vilkku<3
vilkku on mulle ku sisko, parasystävä!
vilkkuun mä oon tutustunu näpissä, käsityökoulus joskus ku olin kolmosella?
love u sis<3

noora<3
noora on kans mun hyvä kaveri ja meidän välit on lähentyny täs kutosluokan aikana tosi paljo.
nooran oon tutustunu jo eskaris ja yhes on menty nää ylä- ja alamäet(:
love u<3


emmi<3
emmi on kans tullu tän lyhyen ajan aikana tosi läheiseks. 
emmiin tutustuin vasta tänä kesänä mut emmi on tosi tärkee !
emmin tunnen reetan kautta(:
love u<3



reetta<3
reettaakaan en oo tuntenu kauaa, mut kauemmin ku emmin.,
reettaan tutustuin ku se vaa sano et lähen sitä kivistöön päin vastaa ja nii me tutustuttii.
love u<3

mimmi<3
mimmiin tutustuin 3-4 vuotta sitte kirjekaverina, sen jälkee olla nähty
ja ollaa hyviä kavereita ja puhutaa joka pv facebookis(:
love u<3



 sanna<3
sannaan oon tutustunu jo iha pienenä, tossa leikkipuistossa,
mut kumpikaa ei oo oikeen varma et miten(:
love u<3

on niitä paljo muitaki kavereita, mut nää ny täs postaukses(:
rakastan teitä muitakii !!(:

reetta<3ville<3aksu<3kata<3milla<3silva<3mimmiyy<3juho<3aapo<3onni<3
emmi<3emmi.k<3saara<3mikko<3melinda<3pihla<3 jakaikkimuut<3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Pidäthän kommenttisi asiallisena, ruudun takana on myöskin ihminen.