maanantai 24. kesäkuuta 2013

11 asiaa haaste ! vol. 2

mua heitettiin taas haasteella, tällä samalla, minkä oon jo aikasemminkin tehnyt, mutta tehdään uudestaan, koska kysymykset vaihtuu.
+ mä en kestä enää, kirjottaa näillä isoilla kirjaimilla tätä blogia :> sori kaikille jotka siitä tykkäs mut mä en. :D koska niiden takia mun tekstikää ei kuulosta multa.

Säännöt:
1. Jokaisen haastetun pitää kertoa 11 asiaa itsestään.
2. Pitää vastata haastajan antamiin 11 kysymykseen.
3. Haastetun pitää keksiä 11 kysymystä uusille haastettaville.
4. Heidän pitää valita haastettavaksi pari blogia, joilla on alle 200 lukijaa.
5. Sinun pitää kertoa, ketkä olet haastanut.
6. Ei takaisin haastamista.
11 asiaa itsestäni:
1. mun toinen nimi on linnea.
2. kuuntelen musiikkia tosi paljo, ja yleensä sitä spotifystä ja sit mua ärsyttää ku mun aika loppuu , ja sit säästän aina pari viiko ajat, nii saan kuunnella pitkää:)
3. mulla on aina kännykkä mukana ! lukuunottamatta eilistä jolloin mun tosi kiva äiti takavarikoi sen koko päiväks ...
4. mulla on instagram ja mua voi seurailla siellä nimellä jennilinneaa
5. haluun toisaalta kouluun ku näkee kavereita enemmä, mut en todellakaa tunneille enkä haluu herätä aikasi !
6. kirjotan omasta mielestäni koneella tosi nopeesti, ja opin sen pikkusena ku pelasin gosus ropeja :Ddd
7.puhun kavereiden kans whatsapis varmaa puolet päivästä
8. tää kone lagii nyt kyllä pikkuse liikaa.
9. tää kone sano et tää kamera lopetti kuvie laittamise koneelle vaik niito jäljellä 275 vielä :o eikä tosta kyllä akkukaa loppunu.
10.vihaan aamuherätyksiä
11.luen tosi paljo blogeja :)
 kysymykset jotka sain:
1. Kauanko olet blogannut? tää blogi on enskuus ollu vuoden ja edellinen oli  ehkä vähä yli puolvuotta ?
2. Jos lähtisit autiosaarelle, mitkä kaksi tavaraa ottaisit mukaan? - puhelin ja vene ?:D
3. Lempiruokasi?- hmm... en kyl tiiä:o
4. Lempi biisi/biisit? - popitan bomboa ja jenny biisiä ny vähä liikaa vissii:D
5. Missä kouluaineessa olet hyvä? - uskonto, äikkä, jos taide aineita ei lasketa.
6. Talvi, kevät, kesä vai syksy, miksi? kesä, koska on lämmin ja ruskettuu:)
7. Montako lävistystä omistat (korvikset mukaan lukien)? - molemmis korvis kaks reikää:)
8. Lempi tv-ohjelma?- salkkarit tai uusi päivä varmaa
9. Mitä teet, kun olet yksin kotona? - laitan kajarit täysille ja musiikkia ! :)
10. Lempi vaatekauppasi? - cubus ja ginatricot
11. Vastasitko rehellisesti näihin kysymyksiin? - juu 

kysymykset haastettaville : 
1. mikä sai sut aloittamaan bloggaamisen ? - 
2. lakkaatko usein kynsiäsi ? -
3.mikä kamera ? -
4. kuunteletko musiikkia aina kun oot koneella ? -
5. mikä puhelin ? -
6. pärjäisitkö ilman puhelinta ? -
7. jos saisit 200 e, mitä ostaisit ? -
8. pidätkö vanhemmistasi ? -
9. onko sulla sisaruksia ? -
10. millaista musiikkigenreä kuuntelet ? -
11. tykkäätkö haasteista ? -


ja nyt haastan : 
http://jennin-noreason.blogspot.fi/
http://sinppaaa.blogspot.fi/
  PS. TSEKATKAA EDELLINEN POSTAUS ! :> KYSYMYKSIÄ LISÄÄ VAAN !
 
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Pidäthän kommenttisi asiallisena, ruudun takana on myöskin ihminen.