lauantai 1. maaliskuuta 2014

helmikuun suosikit !

IMG_0101
tän kuun aikana oon kattonu tosi paljon lätkää, kun olympialaisissa on sitä tullut. koulussakin kaikki kattoi sitä puhelimesta silloin, kun tuli suomen peli keskellä koulupäivää ja me myös katottiin sitä uskonnontunnilla screeniltä. tottakai eilen oli myös pakko kattoa sel8nne elokuva.

IMG_0315
täs kuus oon käyttäny paljon villasukkia. ihanan lämpöset !

IMG_0312 huulirasvaholisti olen yhä! monta kertaa päivässä pitää olla laittamassa, oli sitten kesä tai talvi, mutta tässä kuussa jotenkin oon laittanu sitäkin enemmän. 

IMG_0306
pienemmässä koossa olevat milkasuklaat ♥ 
täällä ilmoittautuu yksi, joka melkein kiljaisi kun näki mainoksessa pikkumilkojen kuvan! näitä kun ei ole suomesta löytynyt, ainakaan täältä päin! tosin ei sielläkään tota oreota ollut, mutta silti.
pikkumilkat on vaan parhaita!
IMG_0080
tätä kangaskassia on kans tullut käytettyä nyt, kun vihdoin löysin kivan itelleni!
kivaa vaihtelua normaaliin laukkuun.
1931911_522574627852221_2112025062_n
tää asu on kans kyllä yks suosikki! noi mustat farkut on ollu kovassa käytössä ja toisetkin hyvät mustat ois tarkotus löytää! toi kauluspaitakin on ihana ja sopii kivasti ton twerk it-paidan alle.

IMG_0314 oon taas rakastunut rainbowin kinkku-juusto kolmioleipään. ihan hyvä välipala!

IMG_0310 
sain tälläsen meikinpoistoaineen joululahjaksi ja oon ruvennut tykkäämään tästä! poistaa hyvin meikit, eikä kirvele silmiä! jättää ihon ehkä hieman tahmeaksi, mutta rasvaa päälle niin sekin katoaa. 

tässä olikin tämän kuun suosikit!
löytyykös teiltä samoja suosikkeja? ois kiva kuulla teidänkin mielipiteitä mun suosikeista. 

23 kommenttia:

  1. Oot tosi nätti ja tykkään sun bannerista :)

    VastaaPoista
  2. Nam noi suklaat ja kolmioleipä! Oon ihan rakastunu tonnikala-versioihin ja mozzarellakin on tosi hyvää! Ne on niin suurta herkkua, mutta yritän syödä niitä harvoin koska ne ei oo mitään terveellisiä. :-( Miks kaikki hyvä on pahasta?!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. niimpä! emmäkää niitä kokoajan syö, muuten pitäis rampata kokoajan kaupassa :'''D

      Poista
    2. Ens viikolla vois herkutella kyllä kolmioleivällä, en saa enää mielestä pois kiitos vaan! Haha! ;-D

      Poista
  3. Ihana kyllä tuo sun suosikkiasu. :) Sopii kyllä kaikki tosi hyvin yhteen. :)

    ♥: http://my--lullaby.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  4. Ah, Milkaa ♥ Kirjotat muute kivasti :)
    Jos pitäs jotain ulkoasusta sanoo, niin ei oo ihan mun mieleen. Sivupalkin noi "näitä blogeja mä luen" jutut saa tän näyttää aika sekavalta, ja mustavalkosuus jotenki hallitsee tätä. :/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. tack :) ite tykkään mustavalkosesta ja noi blogit on mulle helpotuksena ja moni muukin niitä käy painelemassa :)

      Poista
    2. Noi blogit saa kai laitettua ilman tota tekstiä niin vois näyttää "siistimmältä" jos olis vaan blogien nimet listassa. :-) Mutta mun mielestä on kiva ku näkee mitä toiset seuraa!

      Poista
    3. juu niin saa, mutta tykkään itse niistä noin :)

      Poista
  5. hyvälaatusia kuvia! *0* ja myös sulla on tosi kiva tyyli, kauniski oot :3

    VastaaPoista
  6. Mun mielestä toi farkkukauluspaita ei sovi ton twerkit paidan alle tai itse en ainakaan laittaisi. Muuten kirjoitat kivasti ja kuvat on aina plussaa:) ihana ulkoasu

    VastaaPoista
  7. Hähää, sinut on haastettu blogissani! www.justloverunning.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos haasteestasi, mutta en tee tota haastetta enää:)

      Poista
  8. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  9. Eikös kuukauden suosikkien idea oo esitellä kuukauden suosikkituotteet eikä kaikkea mahollista mitä on vaan tullu naaman eteen ja siitä on tykännyt kuten nuo sun villasukat ja kolmioleipä?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. jos tässä kuussa oon niistä innostunu niin tottakai mä ne tähän pistän ? :DDDD

      Poista

Pidäthän kommenttisi asiallisena, ruudun takana on myöskin ihminen.