torstai 12. joulukuuta 2013

12.joulukalenteriluukku: 9 faktaa joulustani


1. lumi, joulu ei mun mielestä todellakaan oo joulu ilman lunta ! 
maan pitää olla valkonen että saa joulufiiliksen. 


2. jouluvalot, oi että mä rakastan jouluvaloja ! en semmosia joulukynttilöitä mut semmosia nauhoja misson valoja :3 voisin ripustaa niitä pilvin pimein mun huoneeseen, mut ehkä tyydyn tohon yhteen mun kirjahyllynpäällä. löytyy mun huoneen ikkunan välistä myös kynttelikkö, mutta se ei oo semmonen perinteinen, joten tykkään siitä.



3. joulukinkku, ai että mä tykkään joulukinkusta! mä oon oikeesti ihan sikahuono syömään jouluruokaa muuten. en tykkää mistään laatikoistakaan.

4.joulukalenteri, ei joulusta tuu mitään ilman joulukalenteria, luulempa että mulla on sellanen vielä nelikymppisenäkin. 


5. joulupukin kuumalinja, aamusin on pakko kattoo joulupukin kuumalinjaa samalla ku syön aamupalaa, meikkaan, suoristan hiukset, aina ennenkun lähetää mummolaa !

6.joululahjat, me jaetaan jouluna mummolas ja isseen veljellä lahjoja, mun mielestä niitä on kiva paketoida, antaa ja tietysti saada. 


7.joulukuusi, jos totta puhutaan, nii meidän kuusi on aina ihan täydellinen sekasorto. ois joskus sinänsä kiva koristella sellanen siisti kuusi, jossa olisi tietyn värisiä koristeita, mut mä oikeesti laitan sinne kaiken mitä eteeni saan. kuusen koristeleminen on kans yks kivoimmista puuhista joulun alla.


8. joulumusiikki, aina kun mennään autolla mummolaan niin radiosta soi kaikenmaailman joulubiisejä, jotenki vaan lisää sitä joulutunnelmaa ! 

9. lelulehdet, kuinka moni muistaa vielä ne lelulehdet, joita lapsena kateltiin ja toivottiin vaikka mitä ? 
meille ei niitä montaa enää tuu, mut tänä vuonna tuli yks ja tottakai se oli pakko selata vaikka ei lelut enää niin kiinnosta.


ja kattokaa minkä ihanuuden löysin :3
etin tähän postaukseen kuvia weheartitistä ja monella hakusanalla törmäsin tähän.
kattokaa kuinka sulonen toi on :3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Pidäthän kommenttisi asiallisena, ruudun takana on myöskin ihminen.