lauantai 24. toukokuuta 2014

hot weather & sick me

IMG_2258 IMG_2259 IMG_2262 IMG_2263 IMG_2266 tänään oon chillaillu koko päivän kotona, koska eilen oli hieman lämpöö ja en edes jaksanut yskiä enää... käytiin sitten päivystykses, jossa ei onneks ollu paljo jonoo. sain sieltä sit yskän lääkettä, allergialääkettä ja astmapiipun. astmapiippu on ainakin auttanu! allergialääkkeet ne antoi sen takia, että saattoi johtua siitepölystäkin, vaikka mä en sille allerginen ainakaan oo ollut. mutta tänä vuonnahan monet niistä, joilla ei ole allergiaa oireilee myös. jäätelöäkin tullut syötyä kiitettävästi, koska sekin auttoi yskimiseen :D voitte vaan kuvitella, kuinka kipeät mun vatsalihakset on yskimisestä. yskin tosiaan iltasin viisi kertaa minuutis välillä... ja toihan on ihan totta... mutta tänään oon käynyt ruokkimassa kaverin kissan ja maannut keinussa aurinkoa ottaen ja musiikkia kuunnellen! mites teidän lauantai on sujunut ?

4 kommenttia:

  1. ihana yksinkertainen ja kesäinen ulkoasu, mun makuun! :)
    ja tosi harmi olla tällasilla säillä kipeenä, paranemisia sulle!

    ✰ http://dream-it-true.blogspot.fi/ ✰

    VastaaPoista
  2. voi, oot jotenkin tosi symppis ! :D en tiedä, rupes vaan hymyilyttään ku luin näitä juttuja, vaikkei se nyt hirveen ilone asia oo olla kipeenä xp

    http://keepshiningbright.blogspot.com/

    VastaaPoista

Pidäthän kommenttisi asiallisena, ruudun takana on myöskin ihminen.