sunnuntai 7. syyskuuta 2014

20 facts about me

ajattelin tehdä blogiinkin vähän faktapostausta, kun instagramissakin on sellainen haaste pyörinyt. ois kiva saada teiltä myös postausideoita, sillä multa alkaa ideat loppumaan. tätä postausta koristaakin eilisen ja tämän päivän kuvat.

IMG_5173

1. mun koko nimi on jenni linnea tapio.
2. mun synttärit on 20.7.1999.
3. oon asunut koko ikäni seinäjoella ja isompana aion muuttaa pois seinäjoelta.
4.rakastan valokuvausta, tykkään olla kameran takana ja edessä!
5. oon vaan 163cm pitkä.

IMG_5172

6. mun parhaimpiin muistoihin kuuluu kaks kesää, 2012 & 2014. 2014-kesä erityisesti riparin takia. 
7. oon oikealta hiustenväriltäni blondi, mutta ylläpidän tätä väriä, sillä se tummentuu talvisin ja kesällä se on normaalistikin näin vaalea. 
8. haluaisin pidemmät jalat, koska melkeinpä kaikki housut ovat mulle pitkiä. 
9. mun lempiaine on koulussa äikän valinnainen, sillä rakastan näyttelemistä ja toivoisin, että joko siitä tai valokuvaamisesta tulisi mulle ammatti. 
10. rakastan myös shoppailemista ja voisin myös harkita olevani vaatekaupassa myyjänä. 

faktoihi

11. mulla on lähes jokaisessa vanhassa biisissä, jota oon joskus kuunnellut repeatilla, joku muisto. 
12. haluaisin oppia astrologiaa.
13. tuntuu oudolta, jos mulla ei ole sormusta eikä kelloa kädessä. 
14. menen lukioon peruskoulun jälkeen.
15.mulla on siniset silmät ja tykkään niiden väristä. 

IMG_5180

16. punastun helposti. olen päässyt siitä jo kerran eroon, mutta takaisin se tuli.
17. mun lempisarja on aika varmasti pretty little liars.
18. suoristan hiukseni yleensä joka päivä, mutta joinain päivinä hiukset on ihan suorat suoristavan hoitoaineen avulla. 
19. tykkään bensan ja autotallien hajusta :D
20. omistan kahdet converset ja haluaisin niitä lisää.

eli nyt siis jokainen ehdottelemaan mulle postausideoita ! 

2 kommenttia:

  1. Ihana postaus :3 ite oon vuonna 1994 eli sua 5vuotta vanhempi ja oon vaan 155cm pitkä :D ja tosiaan muo ärsyttää ku löydän ihanat housut ja löytäisin koon niin eiköhän oo pitkät jaloista :D

    VastaaPoista
  2. voi kiitos :)! no ainakaan en oo lyhimmästä päästä :'D pahimmassa tapauksessa ne on vielä sieltä jaloista yli löysät...

    VastaaPoista

Pidäthän kommenttisi asiallisena, ruudun takana on myöskin ihminen.