maanantai 8. joulukuuta 2014

XMASLIGHTS AND SOMETHING

IMG_7601 IMG_7602 mun huoneessa seikkailee jo kolmet jouluvalot, kynttelikkö ikkunan välissä, värivalot peilin ympärillä ja normaalit kirjahyllyn päällä. no ainakin riittää joulutunnelmaa. ootteko muuten kuunneleet spotifystä digster merry xmas-listaa? mulla soi joululaulut sieltä tälläkin hetkellä!
IMG_7599 IMG_7603 IMG_7604 tämän jakson ensimmäisestä kunnon kokeesta on selvitty ja ennen joulua olisi tiedossa vielä kemia, matikka ja englanti. kemia ja matikka jo tällä viikolla. kouluakin on tiedossa enää kaksi viikkoa ja sitten alkaakin kahden ja puolen viikon loma! mulla ei ole ollut varmaan koskaan mun kouluaikana näin pitkää joululomaa, mitä tulee nyt olemaan. 
IMG_6918 IMG_7541 IMG_7542 tämä postaus on kyllä sekainen näiden kuvien osalta. kuten niistä kuitenkin näkyy, oon saanut myös joululahjat paketoitua äitin kanssa. jouluaattoonkin on enää 16 päivää! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Pidäthän kommenttisi asiallisena, ruudun takana on myöskin ihminen.