lauantai 21. maaliskuuta 2015

SNEAK PEEK & RANDOMS

IMG_0098 Tässä hieman Sneak Peekkiä mun tällä viikolla saapuneesta täydellisestä gaalamekosta! Loput saatte nähdä sitten gaalan aikoihin ;) Potkiaispuku on vielä hiukan hakusessa, mutta eiköhän sekin löydy!

IMG_0099 IMG_0100 Sain Sannalta Espanjasta tuliaisiksi Milkan Daim levyn ja ai että, kun se onkin hyvää pitkän ajan jälkeen!
IMG_9208IMG_9087 Sitten parit hieman vanhemmat kuvat hiihtolomalta, kun käväisin keskisellä ja söin pizzaa. Keskiseltä lähti mukaan uusi shampoo ja kuivashampoo! Tuo kuivashampoo on kyllä tosi hyvää ainakin mun hiuksille. Shampookin on toiminut tosi hyvin ja mun hiuksista on tullut ainakin pehmeämmät. 
Tähän postaukseen olisi pitänyt tulla kuvat mun tekemistä mokkapaloista, mutta ne kuvat on kai kadonnut jonnekkin koneelle, tai en oo niitä tänne ollenkaan laittanutkaan ja olen tyhjännyt muistikortin, mutta semmoisiakin tuli loman aikana tehtyä.

4 kommenttia:

  1. Ooh, upean oloinen tuo gaalamekko! :)

    VastaaPoista
  2. Kivoja kuvia ja ihanan näköinen toi mekko! Mulla on myös tota samaa kuivashampoota ja oon tykännyt. :-)

    therewillbesunshine-emilia.blogspot.com

    VastaaPoista

Pidäthän kommenttisi asiallisena, ruudun takana on myöskin ihminen.