torstai 12. maaliskuuta 2015

TUOTEARVOSTELU: EOS-HUULIRASVA

Tää on mun ensimmäinen tuotearvostelu täällä blogissa joten antakaahan tästä palautetta. Esittelen siis Eos-huulirasvan maussa blueberry acai. 
IMG_9557 Tää huulirasva on kyllä ehdottomasti paras kokeilemani huulirasva, sillä tämä toimii. Ainakin mulla Eos tekee paljon pehmoisemmat ja hyväkuntoisemmat huulet ja tämä pysyy kauan. Pyöreän muotonsa ansiosta tätä on mun mielestä helppo levittää. 
IMG_9558 Ainoa pieni miinus mikä näistä löytyy on hinta. Itse olen ostanut tämän yhdeksällä eurolla ja mun mielestä se on todella paljon huulirasvasta. Mielestäni itse purkissa ei erityisen paljon rasvaa ole, joten suhteellisen usein joutuu ostaa uuden ja maksaa sen yhdeksän euroa. Kyllä silti tämän loputtua aion ostaa uuden, koska tämä on niin hyvää. 
IMG_9559 Näitä huulirasvoja löytyy siis monen makuisina ja seuraavaksi olen ajatellutkin testata strawberry sorbetin makuista. En voi muuta kuin suositella näitä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Pidäthän kommenttisi asiallisena, ruudun takana on myöskin ihminen.