torstai 18. kesäkuuta 2015

WEEK 23 & 24

PicMonkey Collagej 1. Ensimmäisinä lomapäivinä oli ihana vaan lojua sohvalla. 2. Vihdoin pääsin taas parturiin leikkauttamaan kuivat latvat. 3. Paistoin itselleni pyttipannua samalla kun katselin Orange is the new blackia. 4. Pitkästä aikaa pelattiin erään mun kaverin kanssa Arvaa kukaa. 
PicMonkey Collageh 1. Keskisen reissulla kokeilin aika monia huulipunia. 2. Minimanissa oli irtokarkit tarjouksessa niin äiti sitten osti niitä mulle. 3. Tämäkin on keskisen reissulta ja tuo ateria oli kyllä niin iso, etten jaksanut syödä noita ranskalaisia melkeen yhtään. 4. Käytiin taas Katan kanssa mäkihyppytornilla syömässä mehujäät ja tuota rappuamista voi kyllä sanoa porrastreeniksi. 
PicMonkey Collagek 1. Viikonloppuna oli parit juhlat ja tässä olen lähdössä pikkuserkkuni rippijuhliin. 2. Maistoin eräs päivä saarioisen kinkkusalaattiateriaa ja tuo oli kyllä mun mielestä hyvää! 3. Erään päivän jäätelöannos 4. Pari kertaa oon tässä loman aikana ehtinyt imuroida koko talonkin. 

2 kommenttia:

  1. Tällaset postaukset on niin kivoja, ja sun blogi vaikuttaa muutenkin tosi hyvältä. Keep up the good work :)

    http://rhythm-inside.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos :) Joka toinen viikko multa ilmestyykin aina tällainen!

      Poista

Pidäthän kommenttisi asiallisena, ruudun takana on myöskin ihminen.