perjantai 24. heinäkuuta 2015

ARKIMEIKKINI

Muistaakseni ikinä en ole toteuttanut mun meikeistä minkäänlaista postausta, joten tänään saatte tutustua mun meikkipussin sisältöön/arkimeikkiini.
IMG_2889IMG_2890j 1. Aina ensimmäisenä käytän peitekynää silmien alle peittämään tummat silmän aluset. Mun peitekynänä toimii Max Factorin Mastertouch-kynä sävyssä 303 ivory, joka on siis vaalein. Tuon levittämiseen käytän pientä sivellintä. 
2. Seuraavaksi levitän Maybelinen Matte Moussen ja siitä mulla on sävy 004 light porcelain ja tämäkin myös vaalein sävy. Oon käyttänyt moussea siitä lähtien, kun aloin käyttää ihollani jotain ja tämä on juuri oikean värinen ja hyvä. 
3. Seuraavaksi laitan H&M:n compact powderin, eli puuterin. Tämä mulla on sävyssä 12. Sandy. Mun on tosi vaikea löytää hyvän sävyistä puuteria ja oon todennut ihan H&M:n oman hyväksi, vaikka luulisi, että eivät olisi niin hyvä laatuisia, mutta kyllä mulla toimii hyvin. 
4. Seuraavaksi laitan aurinkopuuterin, joka on Essencen sun club. Tämä on suunniteltu blondeille ja vaalea ihoisille, joten mulle juuri sopivan värinen. Sitä levitän tuolla vaaleanpunaisella poskipunasiveltimellä, mutta toimii tähänkin tarkoitukseen hyvin. Lopuksi blendaan tuolla samalla siveltimellä, millä levitän puuterinkin, mutta pitäisi ostaa tähän tarkoitukseen toinen sivellin. 
5. Tämä Essencen soo glow, highlighter eksyi tähän kuvaan vahingossa,vaikka käytän tätä vasta kulmien piirtämisen jälkeen. Laitan tätä siis kulmien alle vain. 
IMG_2891j 1. Aurinkopuuterin jälkeen laitan yleensä huulirasvaa, joka on joko baby lips dr. rescue tai eos. 
2. Seuraavaksi alan piirtämään ja värittämään kulmia, jotka on mulla luonnostaan todella vaaleat. Kulmakynä on Rimmelin 002 Hazel-sävyssä. Tähän väliin kuuluisi se highlighter, joka oli edellisessä kuvassa.
3. Seuraavaksi taivutan ripset ripsentaivuttimella.
4. Sen jälkeen laitan yläripsiin Maybelinen Rocket Volume-ripsiväriä.
5. Viimeisenä laitan Lumenen Natural Code-ripsiväriä alaripsiin ja meikki on valmis. 

Mitäs piditte vähän erityylisestä postauksesta kuin yleensä? 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Pidäthän kommenttisi asiallisena, ruudun takana on myöskin ihminen.